کد خبر: ۷۹۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۳۱۶
امروز در جریان معاملات بازار آزاد، نرخ نسبت به دیروز باز هم کاهش داشته است و در کف قیمتی 9 هزار و 990 تومانی معامله می شود.
کاهش قیمت دلار و یورو در بازار| دلار به زیر ۱۰ هزار تومان برگشت| طلا ۳۰۳ هزار تومان
سیر نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز به دلیل سیاست گذاری ارزی کشور همچنان ادامه دارد و تقاضا برای خرید ارز و سکه نیز نزولی شده است.

به گزارش خبرداغ  به نقل از ایلنا، امروز دلار در بازه قیمتی 9970 تا 9990 تومان خرید و فروش می‌شود. قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی 11 هزار و 700 تومان اعلام شده است؛ ضمن آنکه قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 11 هزار و 650 تومان است.

نقش بانک مرکزی در بازگشت آرامش به این بازار بر کسی پوشیده نیست. محدودیت‌های اخیر چک تضمینی و تراکنش‌های بانکی عامل مهمی است که موجب ارزانی قیمت‌ها در این بخش شده است.

بانک مرکزی هم بارها اعلام کرده که هر گونه خرید و فروش ارز خارج از سنا و صرافی های مجاز، غیرقانونی بوده و به منزله قاچاق به حساب می آید.

همین امر مردم را به سمت خرید از صرافی‌های دولتی سوق داده است و افراد با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی به نام خود مجاز به خرید 2 هزار دلار یا یورو هستند.

از سوی دیگر، برخی صرافان حاضر به خرید و فروش ارز از مردم نیستند. دلالانی هم که در این فضا به معامله می‌پردازند بیشتر تأمین کننده تقاضا هستند.

دلار به زیر ۱۰ هزار تومان برگشت/ طلا ۳۰۳ هزار تومان

خبرگزاری فارس هم در گزارشی نوشته است: امروز در بازار ارز قیمت دلار مجدداً کاهش یافت و وارد کانال ۹۰۰۰ تومان شد.

در میدان فردوسی تهران صرافان یک دلار آمریکا را با قیمت ۹۸۰۰ تومان خریداری و با قیمت ۱۰هزار تومان عرضه کردند، دیروز دلار در بازار تهران ۱۰۰۵۰ تومان‌ درج قیمت شد.‌ همچنین امروز‌ پوند انگلیس با قیمت ۱۳۰۰۰ تومان عرضه شد و اونس جهانی‌ طلا ۱۲۵۵ دلار و ۹۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

هر مثقال طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران یک‌میلیون و ۳۱۴ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۳۰۳ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه شد.همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و طرح قدیم ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ربع سکه یک‌میلیون و ۲۰ هزار تومان فروخته شد و سکه گرمی هم با قیمت ۶۲۰ هزار تومان عرضه شد.

روز گذشته سکه بهار آزادی با قیمت ۳ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و طرح قدیم ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تومان، نیم سکه با قیمت یک‌میلیون و ۷۳۰ هزار تومان تومان و ربع سکه با قیمت یک‌میلیون و ۱۰ هزار تومان تومان فورخته شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: